Vozna karta od Beograda do Novog Sada, brzim "Soko" vozom koji će saobraćati prugom koja će biti otvorena u subotu, 19. marta, koštaće 300 dinara u jednom smeru tokom promotivnog perioda.
Koliko dokonih ljudi po komentarima. Sad smeta voz ,očigledno po vama treba da budemo u kamenom dobu!!! Kome smeta voz,ne mora ni da putuje! Idite peske od Bg do Ns i nazad. Tacno smo mi retardirana nacija. Svadja te se po komentarima oko voza!
Železnica je kod nas sinonim za javašluk,duga kašnjenja ali i jeftinu kartu...sa 1600 din povratnom i češćih polazaka nego recimo gradski metro,ne znam koliko će sve to biti isplativo...osim možda u marketinške svrhe...
Da li ce te objaviti za mesec dana ,koliko je pruga rentabilna ?.
Ja cu pre kolima sa N.Bgd da stignem do N Sada nego do nove Zeleznicke Vuciceve stanice
To je uradjeno na silu i na dug, koji će nam i čukununučići vraćati.... a pruge tada odavno neće biti,
Nije Woochich iz svog džepa to platio. Ni iz budžeta, nego iz ZBUDžETA: ONI uzmu na dug i kamatu pare u NAŠE ime.
Njih to ne košta ništa. A nas košta da to krvavo radeći vratimo?
Brza pruga sa malo stanica i ako ih ima tesko se pronalaze. Sta imamo od pruge ako samo ide kineska roba? Ista je dobit kao i od iskopavanja litijuma i bora.
Какав смо наопак народ постали.
Ништа не ваља.
Само дај семенки да грицкамо и пљујемо.
Није важно шта.
Ако вам не ваља воз, немојте се возити.
Седите у чезе па аутопутем до Београда.
Radujem se otvaranju i pristupačnoj ceni u promotivnom periodu! Konačno kod drugarice najbolje u NS! Samo, mislim da bi cene karti trebalo da budu jeftinije i posle promotivnog perioda!
Putujmo za Novi Sad!
Molim napredne omladince iz Elektrovojvodine da se malo zauzmu za svoj posao a minuse i botovanje ostave koalicionim partnerima iz POKS-a,LSV,itd..ipak ste vi kadrovi fakultetsko obrazovani i nije na vama da tucete minuse....
Rade
17.03.2022 • 11:02
Kome se nesvidja neka ide peske ili kolima mada cete se prvi uvaliti u te vozove da kukate kako vam je mnogo 600 din za kartu kao da ste vi sami finansirali prugu .
Ej genije, a ko je finansirao tu prugu ako ne građani? Da nije Vučić, iz svog džepa?
Hvala na ovim informacijama kako dalje, kad se stigne u Prokop.
Ja sam stari železničar u penziji koji je u Bgd isključivo putovao vozom. Takodje, delom je i moja plata odlazila na izgradnju tog "metroa".
Ali, i dalje tvrdim da to nije 30 minuta od NS do BG, niti je ta cena. Jer, metro-voz ide retko a i plaća se dodatna karta. Kad se sve sabere....
Uostalom, kad voz Soko proradi kao redovna linija, pokazaće vreme koliko će putnika imati i koji su razlozi "gužve".
Pa nije baš tako!
Nije to ničija babovina, u pitanju je investicija od 2 mlrd eura, krediti pod nekim uslovima, unapred određeni izvođači, bez direktne veze a dugove će vraćati i naša deca!
Da se podsetimo:
1. "Leteći Beograđanin"
Trinaest godina nakon izlaska iz fabrike u Berlinu, parna lokomotiva Jugoslovenskih državnih železnica, u oktobru 1936. u potpunosti je promenila svoj kompletan izgled i postala super ekspresno čudo tehnike, razvivši naredne godine za to vreme neverovatnu brzinu od čak 146 km/h, čime je u istoriju otišla upamćena pod nazivom "Leteći Beograđanin".
https://www.blic.rs/vesti/beograd/leteci-beogradjanin-01-101-pre-80-godina-je-postavio-rekord-srpskih-pruga-od-146-kmh/8kjc0j5
A onda da se u najkraćem podsetimo priče i najava ovog režima:
2. "Sve o pruzi koja će nas voziti 200 km/h, samo 25 minuta do Novog Sada."
Investicija je vredna 850 miliona evra. Samo deo Stara Pazova - Novi Sad košta 580 miliona dolara, Beograd - Novi Sad je 850 miliona dolara, a deonica Novi Sad-Subotica koštaće 1,2 milijardu dolara.
PLUS:
3. BIRN otkriva da je zbog kašnjenja radova na deonici brze pruge od Beograda do Budimpešte i nepovlačenja tranši ruskog kredita Srbija do sada na ime penala platila više od 4,7 miliona dolara, a zbog greške u projektu vijadukta i tunela još dodatnih 30 miliona dolara.
Dakle nije bilo tendera, kao npr. za Pelješki most gde jesu pobedili Kinezi, ali Bog te pita koji su realni troškovi za ovu prugu koju grade Rusi do NS i Kinezi do Kelebije
I ostalim neupucenim kriticarima od Prokopa se preseda na voz do Vukovog spomenika prva stanica metroa koji je izgradjen jos 1995god koja je bukvalno u samom centru blize nego stara stanica.Inace pored je i autobus koji ide na svakih 10min.
Dela: otišlo Kosovo, inflacija, poskupljenja, kriminal, ucene, pretnje, ubistva, građevinska mafija, Jovanjica, Krušik, masovno iseljavanje, uskoro izolacija i šengen, prodaja plodne zemlje za prljave industrije, raspad sistema i institucija, ogromne socijalne razlike, otimanje penzija i imovine, sumnjive investicije stranaca, moralna i materijalna beda, očajna spoljna i unutrašnja politika, subvencije strancima umesto razvijanje domaćih proizvoda, litijum, zagađenje, najviše mrtvih od kovida. Mogu do sutra ali čemu? Tebi nema pomoći.
Kome se nesvidja neka ide peske ili kolima mada cete se prvi uvaliti u te vozove da kukate kako vam je mnogo 600 din za kartu kao da ste vi sami finansirali prugu .
Pre četrdesetak godina starom prugom vozovi su komotno išli i do 120kmh. Pazi čuda, posle 40 godina,skoro pola veka, mi "jurimo" 180kmh. Kakvog li napretka.
Ko se vozio vozovima u Srbiji (pre rekonstrukcije, i za vreme sadašnjih i za vreme bivših), zna da postoje razne vrste karata (povratna, mesečna, polumesečna, fleksipas itd.). Detaljnije se može videti ovde: https://www.srbvoz.rs/tarife/. Nema razloga da iste vrste karata ne postoje i za ovaj voz, ali političari vole da pričaju samo populistički pa narod ne zna za druge mogućnosti.
Što se tiče priče o tome ko će se voziti vozom, evo, ja hoću jer mi odgovara (često putujem pa mogu da ostvarim popust na vožnju, svakako je udobnije i brže od autobusa, a i odgovara mi železnička stanica Novi Beograd), ali svakako neću glasati za njih zbog mnogih drugih stvari. Vozio sam se vozom i pre SNS-a, voziću se i sad.
"za kašnjenje tri ili četiri dana", kazao je Vučić.
Kakav Car relativizacije!
Hajde ipak da se svi podsetimo:
mgsi.gov.rs, 14. 1. 2015. godine
„Studija izvodljivosti o modеrnizaciji prugе Bеograd – Budimpеšta za brzinе od 200 kilomеtara na sat bićе završеna do kraja juna, a radovi ćе počеti do kraja 2015. i trajaćе dvе godinе.“
Tanjug, 13. 4. 2016. godine
“Što se naše strane tiče, mi (prugu) Stara Pazova – Novi Sad već radimo.“
RTV, 23. 3. 2017. godine
„Već radimo deo pruge Stara Pazova-Novi Sad, a počinje Beograd-Stara Pazova. Za godinu i po dana ćemo Beograd-Novi Sad ići za 40 minuta. Biće mnogo bolje vozom nego kolima. I to centar-centar.“
TV Happy, 21. 8. 2019. godine
„Mi ćemo novembra 2021. godine, dakle pred kraj 2021. brzim vozom ići od Beograda do Novog Sada. Dakle, Beograd – Stara Pazova, Stara Pazova – Novi Sad. Kad kažem brzi voz, to je 200 kilometara na sat.“
021.rs, 15.03.2022 godine
Siniša Mali
"Mali je naveo da će putovanje od Beograda do Novog Sada trajati 28 minuta."
Kada je 22. novembra 2021. godine počela izgradnja druge deonice brze pruge Beograd–Budimpešta, od Novog Sada do Subotice i granice sa Mađarskom kod Kelebije, predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je da će Srbija pre kraja 2024. godine završiti svoj deo pruge, a Mađarska 2025.
Koliko god bude karta radije ću ići vozom nego autobusom ili linijskim taksijem.Zadnji put putovao linijskim taksijem na pregled u bolnicu na Dedunju i putovao skoro 2h.Voze 4 putnika i nose 3 pošiljke.To je 7 adresa provozao nas od Surčina pa po celom Bg.Mogu misliti koja sad cena kad je gorivo poskupelo?Koji bezobrazluk, više nikad ja i mnogi drugi koji su kasnili na zakazani termin kao i ja.Putovao sam vozom i kao student i to kakvim, tako da ću ubuduće samo vozom.Ćerka mi živi u Bg i srećan sam šti ću moći brže i jeftinije da je posećujem.
... se ponavlja: voz Beograd - Novi Sad.
A ja uporno ispravljam: Prokop - Novi Sad, jer to nije isto i to nije vreme od 30 minuta. Treba 1 h + 30 minuta i duplo više novaca zbog taxija !!!
@Dudo
Poltroni dobro prolaze i u pricama ispada da su se oni vise borili od boraca i naravno imaju vise mogucnosti da se ogrebu.Te legitimacije mogu sluziti za sada jedino da lepo izgledaju u novcaniku,a sto se tice benefita pogledajte kako zive lokal patriote i stranacke tabadzije koji od nasih politicara dobijaju od besplatnog letovanja do banja itd.....Sve u svoje vreme!!!!Gradonacelnik kao drugi covek napredne stranke da se oglasi sta ce imati borci od tih legitimaicija a sto se tice voza Bog dao da vozi sto vise i sa srecom bilo.
"Istakao je da će posle 138 godina od puštanja prve pruge u Srbiji..."
A da li se Vojvodina broji u Srbiju?
Ako se broji, onda Toma, neznalica istorije, treba da zna da je npr Kikinda imala železnicu pre 164 godine i 4 meseca.
Ali u srBskim medijima se redovno (rekao bih i namerno) izostavljaju događaji iz kulture, razvoja tehnike itd, koji su se dogodili severno od Save i Dunava PRE nego što su se dogodili južno od pomenutih reka.
U kakvom ludilu zivimo, nebi me cudilo da stranka organizuje svoje mlade lavove da se voze tamo vamo kako bi pokazala da je rekonstrukcija bila opravdana i kako karta nije skupa…
U svakoj normalnoj zemlji kad stanete pred šalter železnice zaspu vas mogućnostima: da li želite i povratnu kartu, s fiksnim vremenom polaska (ili ne), vikend kartu (s fiksnim ili fleksi vremenom polaska), mesečnu, popust za decu, trudnice, studente, šta znam...
I onda dođete dotle da deca npr. studiraju u Minhenu (140 km od mesta boravka) jer idu vozom za plafon 30 eur mesečno.
Kad ste već pravili železnicu (koja je već postojala), pokrali milione na istoj, mazali oči narodu da to "niko nema", dajte bar odmerite cenu karte kako treba - jer za redovnu cenu malo sutra će neko ići vozom.
Usput, što ne napraviste voz NS - SU, ili Temišvar? Niste svesni da više ljudi tuda putuje nego za BG?
Da, odlaze zauvek, ako ste se to pitali.
A niste, jer ko j... bedni plebs....
Ja mislim da će biti obavezna i zastavica SNS-a kao nekada što je trebalo u vreme olimpijade u Sarajevu da se ponese i pokaže maskota vuka, takozvaniog vučka.
Podmladak SNS-a dobijaju vec promo karte,a sta je sa veteranima rata koji su skoro dobili legitimacije??Neko ginuo a neko srbovao po raznim odborima.......
Dobro je da je obnovljena zeleznicka veza NS-BG pre izbora, za slucaj da je potrebno braniti izborni rezultat lako je organizovano doci brzinom od 200 na sat.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Promo-cena karte brzim vozom Beograd - Novi Sad 300 dinara, besplatno za decu do 7 godina
Autor: Tanjug, 021.rs
Novi Sad
•17.03.2022.
•06:21 > 09:17
Komentari 59
elena
Tajci
Gagi
Lošmi
Pitam
Ja cu pre kolima sa N.Bgd da stignem do N Sada nego do nove Zeleznicke Vuciceve stanice
DžiajDžo
Nije Woochich iz svog džepa to platio. Ni iz budžeta, nego iz ZBUDžETA: ONI uzmu na dug i kamatu pare u NAŠE ime.
Njih to ne košta ništa. A nas košta da to krvavo radeći vratimo?
Salamander
i nema parking-problema
cokanj
Ivka
Ako imaju lekarski pregled, kao sto ima vecina radno sposobnih... dotičnog trajno smestiti u ustanovu za koju je odavno zreo....
Мина
Ништа не ваља.
Само дај семенки да грицкамо и пљујемо.
Није важно шта.
Ако вам не ваља воз, немојте се возити.
Седите у чезе па аутопутем до Београда.
Marko84
Vlada
Znači odeš do Prokopa, pa presedneš do Vuka, pa onda slažeš sebe da je to bliže centru od stare stanice i tu si, ne mož' bit' lakše!
Zorica
Putujmo za Novi Sad!
Антун Чупак
SavaS
Andja
Dada
Saso mange
Brka
Troll Hunter
17.03.2022 • 08:23
Stanovnici Svajcarske duboko zavide gradjanima Srbije na ovom vozu.
Ali švajcarci i trljaju ruke jer taj zastareli voz oni nisu toliko platili koliko mi!
EU
17.03.2022 • 11:02
Kome se nesvidja neka ide peske ili kolima mada cete se prvi uvaliti u te vozove da kukate kako vam je mnogo 600 din za kartu kao da ste vi sami finansirali prugu .
Ej genije, a ko je finansirao tu prugu ako ne građani? Da nije Vučić, iz svog džepa?
Joja
Zla...
Ja sam stari železničar u penziji koji je u Bgd isključivo putovao vozom. Takodje, delom je i moja plata odlazila na izgradnju tog "metroa".
Ali, i dalje tvrdim da to nije 30 minuta od NS do BG, niti je ta cena. Jer, metro-voz ide retko a i plaća se dodatna karta. Kad se sve sabere....
Uostalom, kad voz Soko proradi kao redovna linija, pokazaće vreme koliko će putnika imati i koji su razlozi "gužve".
Skoro kao ekspert
Nije to ničija babovina, u pitanju je investicija od 2 mlrd eura, krediti pod nekim uslovima, unapred određeni izvođači, bez direktne veze a dugove će vraćati i naša deca!
Da se podsetimo:
1. "Leteći Beograđanin"
Trinaest godina nakon izlaska iz fabrike u Berlinu, parna lokomotiva Jugoslovenskih državnih železnica, u oktobru 1936. u potpunosti je promenila svoj kompletan izgled i postala super ekspresno čudo tehnike, razvivši naredne godine za to vreme neverovatnu brzinu od čak 146 km/h, čime je u istoriju otišla upamćena pod nazivom "Leteći Beograđanin".
https://www.blic.rs/vesti/beograd/leteci-beogradjanin-01-101-pre-80-godina-je-postavio-rekord-srpskih-pruga-od-146-kmh/8kjc0j5
A onda da se u najkraćem podsetimo priče i najava ovog režima:
2. "Sve o pruzi koja će nas voziti 200 km/h, samo 25 minuta do Novog Sada."
Investicija je vredna 850 miliona evra. Samo deo Stara Pazova - Novi Sad košta 580 miliona dolara, Beograd - Novi Sad je 850 miliona dolara, a deonica Novi Sad-Subotica koštaće 1,2 milijardu dolara.
PLUS:
3. BIRN otkriva da je zbog kašnjenja radova na deonici brze pruge od Beograda do Budimpešte i nepovlačenja tranši ruskog kredita Srbija do sada na ime penala platila više od 4,7 miliona dolara, a zbog greške u projektu vijadukta i tunela još dodatnih 30 miliona dolara.
Dakle nije bilo tendera, kao npr. za Pelješki most gde jesu pobedili Kinezi, ali Bog te pita koji su realni troškovi za ovu prugu koju grade Rusi do NS i Kinezi do Kelebije
VOJVODJANIN
Boskic
Nikola
@Лиманац
Pradan Jrljo
Rade
Frank
Nikola
Što se tiče priče o tome ko će se voziti vozom, evo, ja hoću jer mi odgovara (često putujem pa mogu da ostvarim popust na vožnju, svakako je udobnije i brže od autobusa, a i odgovara mi železnička stanica Novi Beograd), ali svakako neću glasati za njih zbog mnogih drugih stvari. Vozio sam se vozom i pre SNS-a, voziću se i sad.
Suverenisti
Jova
Joja
Kada zinu- lažu!
Kakav Car relativizacije!
Hajde ipak da se svi podsetimo:
mgsi.gov.rs, 14. 1. 2015. godine
„Studija izvodljivosti o modеrnizaciji prugе Bеograd – Budimpеšta za brzinе od 200 kilomеtara na sat bićе završеna do kraja juna, a radovi ćе počеti do kraja 2015. i trajaćе dvе godinе.“
Tanjug, 13. 4. 2016. godine
“Što se naše strane tiče, mi (prugu) Stara Pazova – Novi Sad već radimo.“
RTV, 23. 3. 2017. godine
„Već radimo deo pruge Stara Pazova-Novi Sad, a počinje Beograd-Stara Pazova. Za godinu i po dana ćemo Beograd-Novi Sad ići za 40 minuta. Biće mnogo bolje vozom nego kolima. I to centar-centar.“
TV Happy, 21. 8. 2019. godine
„Mi ćemo novembra 2021. godine, dakle pred kraj 2021. brzim vozom ići od Beograda do Novog Sada. Dakle, Beograd – Stara Pazova, Stara Pazova – Novi Sad. Kad kažem brzi voz, to je 200 kilometara na sat.“
021.rs, 15.03.2022 godine
Siniša Mali
"Mali je naveo da će putovanje od Beograda do Novog Sada trajati 28 minuta."
Kada je 22. novembra 2021. godine počela izgradnja druge deonice brze pruge Beograd–Budimpešta, od Novog Sada do Subotice i granice sa Mađarskom kod Kelebije, predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je da će Srbija pre kraja 2024. godine završiti svoj deo pruge, a Mađarska 2025.
Idemo nova tura besomučnog laganja!
https://www.istinomer.rs/analize/cekajuci-brzi-voz-do-novog-sada-docekali-jos-jednu-novu-godinu/
dobrivoje
RVosha
Buško
Srećko
Zla...
A ja uporno ispravljam: Prokop - Novi Sad, jer to nije isto i to nije vreme od 30 minuta. Treba 1 h + 30 minuta i duplo više novaca zbog taxija !!!
Pera
@Liman 3
Alo
anti
Servo
Poltroni dobro prolaze i u pricama ispada da su se oni vise borili od boraca i naravno imaju vise mogucnosti da se ogrebu.Te legitimacije mogu sluziti za sada jedino da lepo izgledaju u novcaniku,a sto se tice benefita pogledajte kako zive lokal patriote i stranacke tabadzije koji od nasih politicara dobijaju od besplatnog letovanja do banja itd.....Sve u svoje vreme!!!!Gradonacelnik kao drugi covek napredne stranke da se oglasi sta ce imati borci od tih legitimaicija a sto se tice voza Bog dao da vozi sto vise i sa srecom bilo.
Lili
Lala
A da li se Vojvodina broji u Srbiju?
Ako se broji, onda Toma, neznalica istorije, treba da zna da je npr Kikinda imala železnicu pre 164 godine i 4 meseca.
Ali u srBskim medijima se redovno (rekao bih i namerno) izostavljaju događaji iz kulture, razvoja tehnike itd, koji su se dogodili severno od Save i Dunava PRE nego što su se dogodili južno od pomenutih reka.
Limanac
C
Naprdnjacki antibot
Liman 3
I onda dođete dotle da deca npr. studiraju u Minhenu (140 km od mesta boravka) jer idu vozom za plafon 30 eur mesečno.
Kad ste već pravili železnicu (koja je već postojala), pokrali milione na istoj, mazali oči narodu da to "niko nema", dajte bar odmerite cenu karte kako treba - jer za redovnu cenu malo sutra će neko ići vozom.
Usput, što ne napraviste voz NS - SU, ili Temišvar? Niste svesni da više ljudi tuda putuje nego za BG?
Da, odlaze zauvek, ako ste se to pitali.
A niste, jer ko j... bedni plebs....
albino
Samo pitam
Лиманац
svedok saradnik
Dudo
Toma
Nada
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H